Rabu, 7 Mac 2012

SUPER GOJES MOMMY!!!

Assalamualaikum wahai kawan-kawan....

Dah berminggu jugak aku tak update blog nih, biasalah.... kesibukkan melanda. Tu yang kejap ada kejap takde..hihihiiiii...

Alhamdulillah, harini aku dapat curik sikit masa untuk update entry untuk di sharekan kepada u all. So, today aku nak cerciter cikit pasal.....


jejeng jejeng...


Ok ok... jangan marah ye..hehehe.. Sebenarnya hari ni aku nak sharing dengan korang satu benda yang paling aku kusut bila time nak pergi kerja. Bila pagi, aku mesti termenung depan gobok..~~~baju pelah aku nak pakai harini~~~ heheheh
Tapi, dengan adanya MIX & MATCH , baju yang dah lapuk pun boleh dipakai.
So, tak membazir lagi kan???






Esok buat style ape ye??

Memanglah kan kalau nama orang perempuan...mesti nak cantik dari hujung tudung sampai ujung kasut. Kalau tak, boleh moody dibuatnya,hehehe

ok korang see u again!!!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan