Jumaat, 14 September 2012

TERASA RINDU....

Assalamualaikum....

Terasa memang lama aku tak update blog ni. Nak buat macamana, time raya ke berapa ntah laptop aku bermasalah. Tak boleh open langsung. Rupa-rupanya hard disk problem. Perghhhh....kopak RM280 + install anti virus Kapersky RM 95 = RM 375.00. Mak oiiii..lingkup tak lingkup aku. Tapi, disebabkan En. Suami aku memang baik hati orangnya, dia yang tolong bayarkan. Hehehe...

Sebenarnya banyak benda aku nak tulis kat sini, bout time raya pertama, kedua, ketiga and sampailah da nak abes raya nih.



time nih 1 day before starting kerja. Iaitu befday si comel kesayangan kami. Genap setahun sudah 23 Ogos 2012. Kitorang belanja dia bubur McD becoz tu adalah peberet dia. 






 Aiman muka macam Daddy kan kan???




kasut raya Aiman.... (telengkan kepala anda okeh!)




continue....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan