Sabtu, 5 Januari 2013

SET TERBAIK DNARS SKINCARE


Assalamualaikum...

Wah, terasa lama tak meng'update' blog nih! Bukan sengaja, tapi ada kesulitan yang memang tersangat dikesali. Modem wifi ku rosak..! Tapi nak kata modemnya yang rosak macam tak kot, sebenarnya wire cenonet yang menyambung ke modem Aiman putuskan...huhuuuu... Herolah katakan...

Dalam Ilot tak update blog nih, macam-macam cerita Ilot nak sharing. Alhamdulillah, feedback dari customer yang dah try DNARS SKINCARE amat memuaskan hati. Yang bestnya, dorang dapat info bout product ni dr blog ini sendiri... Thanks yang sudi menjenguk blog tak seberapa nih.

Maybe ada yang tercakap atau bercakap yang kitorang terlalu puji product ni bcoz nak lariskan product, tetapi semua tu adalah SALAH sama sekali.



Ok, ni adalah testimoni dari kami berdua. Next entry, Ilot akan tepek muka mak Ilot yang cun melecun tu. Mesti korang konpius, betul ke ni muka mak kitorang...

Ramai yang tanya soalan, pakai set basic tu boleh berkesan ke?
Kesayangan ku semua, set DNARS SKINCARE memang berkesan TETAPI jika ambik set lengkap, kesannya adalah lebih cepat dan lebih berkesan. 



1- Set Jerawat/Berminyak : RM 59.90
2- Toner Treatment            : RM 21.90



1- Set Normal/Jeragat    :  RM 59.90
2- Toner Collagen          :  RM 27.90
3- Yellow Cream            :  RM 26.90
4- Magic Gold Foundation : RM 39.90


* Best price sila sms di no 013-7102657

If korang confius apa yang sesuai untuk kulit korang, Ilot bg rujukan. Insyaallah, sedikit sebanyak dapat bg panduan untuk korang ye!


















Insyaallah, dengan istiqamah yang tinggi, kulit korang akan lebih cantik berbanding sebelumnya. Dan insyaallah juga Ilot dan kakak Ilot akan guide korang yang gunakan product ni.

Bagi yang ingin dapatkannya, jangan malu-malu untuk sms/calling kami berdua.


Ilot Naim : 013-7102657
Zia Naim : 019-7111453

atau pm kami di


Okey...
salam sayang untuk semua customer yang dah cuba dan yang baru nak cuba...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan