Ahad, 17 Mac 2013

BERITA BAIK UNTUK SEMUA PELANGGAN DNARS SKINCARE

Assalamualaikum...

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Mengasihani.

Alhamdulillah, bersyukur sangat sebab sambutan terhadap produk DNARS SKINCARE sangat memberangsangkan dari hari ke hari. memang sangat gembira bila customer yg comel-comel belaka tepon or mesej Ilot bagitau perubahan ketara after semnggu pakai. Ilot memang teruja bila ada yang kongsi pengalaman dorang after pakai DNARS SKINCARE. Rasa sangat berbaloi pengorbanan Ilot terhadap masa tidur, masa rehat and masa untuk bersantai-santai.. Berbaloi jugak sebab sejak dua menjak ni Ilot akan tido dalam around pukul 2 pagi!  hahaha....takpe, orang kata bersusah dulu senang kemudian.





PIC TIME NAK COD DENGAN CUSTOMER ;)




Dan sangat berbaloi jugak sebab akhirnya Ilot dinaik pangkat sebagai STOKIS untuk kawasan Batu Pahat. Tapi, untuk pengetahuan kamu semua customer Ilot sekarang ni dari pelusuk negeri dan ada dari Brunei dan Singapore. Alhamdulillah...terima kasih sayangku sekalian....

So, sebagai tanda Ilot menghargai kesayangan semua, Ilot nak buat CABUTAN BERTUAH untu semua customer yang membeli produk DNARS SKINCARE dengan Ilot sahaja!!!
Cabutan akan dilakukan setiap awal bulan berikutnya dan hadiah tersebut adakah rahsia...!!!

So, masih ada peluang untuk sertai cabutan bertuah ni! 

Apa tunggu lagi, jomla dapatkan DNARS SKINCARE sekarang!!







Tiada ulasan:

Catat Ulasan