Jumaat, 26 April 2013

Nak Baju cantik

Yeah...!

Mesti ada yang tertanya-tanya kenapa entry kali ni bukan citer pasal produk DNARS SKINCARE?
Ok, actually, Ilot nak juga sharing dengan korang pasal benda lain. Dan ini juga salah satu cara untuk membantu korang yang GILA BAJU macam Ilot. 

Sekarang ni Ilot memang lagi suka beli baju secara online. Yela, sape yg tak tergoda tengok baju lawa tiap hari. Kalau dulu, Ilot suka beli baju yg pre-order by Korea or Jepun. But tahap kesabaran yang tinggi amat diperlukan bcoz dorang kena import baju dari sana. So, lama-lama tahap kesedaran untuk beli baju yang cepat mula timbul. Lagipun, nak beli baju secara online memang kite perlu detail dan perlu carik tokey kedai online yang rajin melayan kehendak dan pertanyaan kite. Yang macam nak tanak tu, ok...carik tempat lain jela!

Ok, bagi sesiapa yang suka design ala-ala blouse, peplum n skirt, Ilot suggest untuk singgah kat blogshop ini

             Modish minish by Kaseh Kirana

 

Wah...ilot pun da rambang mata...Awww, ni nak itu nak,,,

Alhamdulillah sepanjang Ilot beli dekat sini memang best, harga berpatutan dan feedback by ownernya memang ok. Ilot ni kan banyak songeh, mesti kamu penat melayan akak kan dek?? hehe... Paling penting senang Ilot nak carik saiz untuk body Ilot yang agak berisi ni. Insyaallah, ni dalam proses untuk turunkan berat, after ni nak shopping banyak-banyak kat kedai kamu Wani ;)

 

So, jomlah singgah dan shopping di   Modish minish by Kaseh Kirana. Ohye, jangan lupa ye untuk terjah LIKE kat page ILot Luv Shopping <3

 

 

Bui Bui Bui ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan