Selasa, 2 Julai 2013

Promosi Sempena Puasa ( SUPER DUPER HOTT)

Assalamulaikum kesayangan semua... Perasan tak, Ilot sejak dua menjak ni kira every day update blog. Dan insha Allah ni tengah dalam proses mengupdate theme blog ni.. Doakan yang terbaik ye :)


So, sekejap lagi dah nak puasa kan? so, mesti ada antara kamu semua teringin nak skin yang glowing, cantik, mulus masa time raya nanti. Haaa......... time nilah korang kena carik skincare yang sesuai dan bagus kualitinya untuk improve ur skin. Dan oleh yang demikian, sempena nak puasa yang jatuh nexr week, Ilot nak bagi harga super duper best !!!!!

Wah...tak menyabo makcik dan kak chik semua tu ye.. hehehehe....Promosi untuk harga super duper ni adalah sehingga hari Jumaat , 7hb Julai 2013. Dan selepas itu harga back to normal ye... Dan jika masa tu stok habis, kalian yang betul2 serius utk dapatkannya boleh bg deposit atau bg full payment untuk mudahkan Ilot mem'booking' barang anda. Erm...faham tak????

Kalau tak faham korang boleh sms/pm di :

No Tel : 013-7102657

*korang boleh tekan link FB diatas


Ohye, kepada semua pelanggan yang telah menggunakan produk DNARS SKINCARE, bolehlah sharing testimoni korang dan hadiah istimewa akan diberikan kepada pelanggan yang telah berkongsi testimoni mereka dengan Ilot. Toksahlah malu ye sebab yang elok tu kan elok jika dikongsi bersama <3




Jomlah ubah penampilan kita bukan kerana ingin menunjuk-nunjuk tetapi kerana dalam hidup, Allah mengurniakan kulit dengan seindahnya, dan sebagai hambanya perlu menjaganya dengan sempurna.... Yang penting istiqamah dan tidak berputus asa..

Bui Bui Bui....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan