Sabtu, 24 Disember 2011

JOM KITA EDIT GAMBAR...=)

Assalamualaikum...

Hujan tak berenti dari tadi. Aiman pun dah lena sambil 'dibedung'..hehehehehe... siang tadi dia puas gelak-gelak, bila malam mintak tido pulaklah. So, bila dia tido dapatlah ummi dia update blog, hehehe...

Today, aku nak story mori bout something ni... Haaaaa...korang pun mesti dah baca tajuk entry kali ni kan??? yee..bout edit gambar. Sejak Aiman lahir ni, hobi aku dah tambah lagi satu. Aku suka snap picture budak kecik bernama Muhammad Aiman Darwisy ni banyak-banyak pastu aku edit guna internet. Sekarang ni kan dah macam-macam, kalau tekan kat Google "editing picture'' akan terkeluarlah macam-macam kat situ tu.. But~~~ dalam buanyak-banyak tu aku suka kat pixlr.com .

photo editor

Welcome to the most popular
online photo editor in the world!

-> Open photo editor <-
OR
-> Retro vintage effects <-



Haaaaa...ni muka depan dia. Nanti, kita boleh pilih samada kita nak open photo editor atau retro vintage effect. Kalau aku, aku more suka editing pidture guna retro vintage effect tu coz effect dia mang cun melecun sangat-sangat. Picture yang kusam pun boleh jadik berseri-seri..huhuuu




lihatlah hasilnya!!!....CANTEK bukan???!!!



Aiman lagi dan lagi dan lagii...

Hohoho..makin terserlah betapa hensem dan comelnya Aiman Awisy ni..hehehe.
Aku jamin, korang pun akan suka edit picture sebab hasilnya nanti memang tersangat best!

Oklah..Hepi and enjoy ya~~~!!!

Bui bui bui

Tiada ulasan:

Catat Ulasan