Sabtu, 3 Disember 2011

Shopping Online Yok!!!

Assalamualaikum...

Jejejang jejejang!!!!! hehehe..suka betul aku ngan entry kali ni. Yelah, story pasal shopping, manelah tak suka ek. Cube bagitau aku manusia mana yang tak suka shopping?? angkat kaki please..hehehe...

Ok lah, for this time aku nak share ngan korang katne nak shopping online yang best-best. Tapi aku bukan nak shopping handbag ke, blouse ke, ape ke..tapi aku nak share shopping barang-barang baby.. Yes!!! nilah link kedai shopping online baby yang teramat-amatlah best. Yang pasti, all item make sure takkan mengecewakan kita.

Jom kita shopping kat Baby n Kidz Collection



Carters Sweater


Adidas Red

Sebenarnya banyak lagi barang-barang yang best-best like toy, seluar, stocking, gaun yang comel-comel. Korang pun boleh search kat facebook Babyunlimited

Ok lah...banyak lagi blogshop-blogshop baby akan aku letak kat blog ni... aku jamin semua parcel insyaallah akan selamat sampai kat address yang korang bagi tu. Make sure, jangan korang rambang mata udahlerrr ye..(berdasarkan pengalaman..)hihihi

Bui bui bui

Tiada ulasan:

Catat Ulasan