Ahad, 15 April 2012

MEMANG COMEL!

Assalamualaikum..

Rajinnya aku minggu ni! selalunya ntah berapa hari baru nak update, tapi hari ni dah update lagi.. hak hak! sebenarnya petang tadi aku tengok something kat google. And than entah macamana boleh pulak aku taip perkataan ''BABY ROOM'' pastu keluarlah bermacam-macam gambar bilik baby yang memang tersangat super cun melecun, cute miut and comel lotey.




mak aihh!! bestnya! ceh,macam bilik ni sesuai untuk aku je... aku macam dapat imagine Aiman golek2 kat situ and than baling bola tu kat Ummi ngan Daddy dia. Memang sure best! tapi macam tadika pulak ek??!





alahai..anak sapelah yang comel nih! culik jadik anak angkat aku karang....=p





bilik nih memang sangat sesuai untuk baby boy. So nice and tenang je kan? gerenti kalau baby letak kat bilik ni terus tido. Bestnya!






Yang ni pun aku LIKE! simple, nice and good looking kan? siap ada tulisan tu. If aku, aku nak tulis kat situ " setiap hari, setiap saat, setiap kali Aiman bernafas, Ummi and Daddy love u so much.... <3
ok tak?? sila komen ye! tapi dalam hati u oll ajelah ye..ahaks!!





Macamana ni??? tengok pic kat google je aku dah rambang and terpikat habesss.. belum untuk buat kat umah sendiri tu!
Tapi aku rasa, nak buat bilik macam tu tunggulah Aiman umornya 5 ke 6 tahun. Sekarang nih aku masih nak peluk dia je. Tak sangguplah aku nak letak dia sowang-sowang kat bilik macam tu .
Tunggu ye Aiman, nanti Aiman dah besar Ummi sediakan bilik yang cun melecun untuk Aiman...




Ok kowang..


bui bui bui-----------------------<@



2 ulasan:

  1. Salam akak nice blog..
    silalah ke blok saya juga leh sama2 klik..heheh akak tinggalkan komen lau da klik ye..tq..c u again..bbye

    BalasPadam
  2. ok yunk...best jugak tgk blog miyrass, boleh akak buat resepi yg ada kat situ. msti sedap=)

    BalasPadam