Rabu, 9 Mei 2012

Allah..selamatkan dirinya....

Assalamualaikum...

Hari ni aku menangis, sekarang ni aku taip entry ni sambil air mata aku laju-laju keluar. Semakin ditahan semakin dia nak keluar...



Ya Allah, diri ini terlalu kerdil..
Ya Allah...selamatkanlah hamba-hambamu yang lemah dan tidak bermaya itu..
Selamatkanlah mereka yang tidak tahu apa itu erti dosa...



Ya Allah...
Kuatkanlah hati ini... 
Air mata... janganlah keluar...






Muhammad Aiman Darwisy, ummi sayang Aiman. Takkan seminit ummi akan lupakan Aiman....
Nyawa pun Ummi sanggup korbankan asalkan Aiman sihat dan bahagia...






Ya Allah... selamatkanlah mereka Ya Allah......
















P/S : Tangisan ini untuk anak-anak kecil yang menjadi mangsa kekejaman manusia. Mereka tidak berdosa, kenapa kamu buat anak-anak itu seperti kain lap yang boleh dipijak dan dicampak sesuka hati. Tak tersentuh ke hati kamu melihat anak itu menangis pilu, menagih simpati dan kasihan diatas apa yang kamu lakukan itu.... 

Kawan-kawan yang baca entry ni, serius aku memang tak boleh kawal perasaan aku bila korang masukkan video budak yang kena dera tu. Tak sanggup untuk aku tengok sampai video tu habis. Cukuplah........ aku tak sanggup lagi....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan