Sabtu, 13 April 2013

TESTIMONI DNARS SKINCARE YANG OHSEM

Salam sayang semua...alhamdulillah, rezeki Allah berikan kepada semua hambanya. Semoga dapat memberikan kekuatan untuk kita terus berusaha memajukan kehidupan...amin ya rabbalamin.... 

Entry kali ini, Ilot gumbirrraaa sesangat sebabnya Ilot nak kongsi testimoni terbaru sekitar bulan mac dan april ni dari customer tersayang.


1. Testimoni untuk kulit Berjerawat






2. Testimoni untuk kulit kusam dan tona tidak sekata








3. Testimoni untuk masalah kulit kusam






4. Testimoni untuk kulit jerawat (Akibat perubahan hormon ketika mengandung)


Alhamdulillah, even ada testimoni yang customer bagi takde gambar sebelumnya tapi memang happy sangat. Oh....sapelah yang tak teruja tengok hasil mereka yang tak pernah jemu untuk mencantikkan kulit muka masing-masing. 

Mesti ada dikalangan kamu, kamu dan kamu tertanya-tanya, berapa lama baru dorang dapat hasil mcm ni????

Ok, untuk kulit kusam, jeragat nipis seminggu pemakaian korang dah nampak hasilnya. Kulit cerah, bintik-bintik hitam kat hidung da takde, masalah pigmentasi pun berkurangan.
Untuk kulit berjerawat, seminggu tu jerawat dah mula kecut. tapi, honestly kalau masalah jerawat bila pakai toner treatment memang pedih sikit. Tu suma sbb nak bunuh kuman kat jerawat tu... So, jangan risau... Nt lepas sebulan, korang dah dapat perubahan yg sangat best. Tu baru sebulan, kalau berpanjangan?? msti lebih cantik lagi!

Kalau nak ikutkan banyak juga testimoni bertulis dari customer. Namun, Ilot nikan malas. Hihiiii...insyaallah, nnt Ilot kumpul n Ilot update kt blog eh.. ;)

Tapi kan, baru-baru ni, Ilot dapat komen dari somebody tau. Dia seolah-olah mepertikaikan keberkesanan produk ni. Dia cakap, kalau tak berkesan berani pulangkan duit ke???
Oh...sentap seketika kenapa ada yang komen macamni??
Ilot tak punya kuasa untuk tentukan samaada produk ni serasi atau tidak. Tapi, Ilot berkeyakinan tinggi untuk cakap produk ini sangat bagus sebab customer-customer yang pakai diorang berpuas hati sangat. Ilot akan guard diorang dr semasa ke semasa. Maybe ada juga yang tertinggal untuk dipantau tp setiap ujjung minggu or ada masa senggang, ilot akan tanya macamana perubahan kulit dorang. 
Dan, ada juga customer yang tak ambik produk ni dgn Ilot tapi nak Ilot guard dorang pun alhamdulillah hasilnya sangat positif. So, minta maaf bagi yang terasa... kita berusaha untuk dapatkan yang terbaik. Tetapi, kalau tak cuba kita takkan taukan????  

Argghhhhhhhhhh...terlepas apa yang terbuku..
Thanks korang...


To all customer yang percaya dengan Ilot, thanks sesangat. Ohye, jangan lupa... Cabutan bagi bulan April tengah berjalan hingga hujung bulan. Apalagi!!!!

Jom rebut DNARS SKINCARE ;)



*bilangan hari penggunaan yg ada pada gambar adalah original dari owner pic itu sendiri and bukan Ilot yang letak ye. Harap maklum ;)))


2 ulasan:

  1. slm blh guid sy x?klu ad watsup plis bg num.seng skit..syukran..

    BalasPadam
  2. Hai Nurul....spri lambat reply cz dah lama tAK update blog. sis boleh contact kt no 0137102657. And than saya takde wassap ye

    BalasPadam