Isnin, 2 Januari 2012

2011..bye bye bye~~~~

Assalamualaikum...
Harini ni dah hari kedua untuk new year..baper jam lg masuk hari yang ketiga. Masyaallah, cepatnya masa berjalan. Sekejap je,tup tup dah 3 hari dah... Sebut tahun baru je mesti kita teringin nak countdown sama-sama kan??? yup, dulu aku memang teringin sangat nak join ramai-ramai orang kat dataran lepas tu kira sama-sama time jam nak masuk pukul 12.00 tengah malam. Hihihiii, seronoknyalah...
Untuk tahun ni, buat kali pertama lepas aku kawen aku dapat merasa countdown sama-sama dengan Encik Hubby and my comel son. Kitorang celebrate kat tempat yang spesel tau...bukan calang-calang tempat..hehehe.. Kitorang celebrate dekat office..Disebabkan aku n my Encik Hubby satu tempat keja, so senanglah.... Happening sangat tau..tapi sowilah, aku tak snap even 1 pic pun time tu..huhuuuu=(

Takpe takpe, jangan sedey ok. Tahun baru kita kenalah hepi-hepi, buang semua benda buruk yang kita dapat time 2011. Orang kata tutup buku lama beli buku baru. So, untuk tahun 2012 apa azam korang?? Azam aku?? cuba korang baca entry before nih, aku ada list kan azam-azam TERBAEK aku..yuhuuu...bestnya kan kalau semua tu dapat aku capai dalam sekelip mata...wink wink******

Alhamdulillah, azam 2011 aku dapat capai dengan rasa syukur. Penantian aku selama 3 tahun akhirnya tercapai. Akhirnya 23hb Ogos, di bulan mulia Ramadhan aku selamat melahirkan seorang makhluk ciptaan Allah yang menghuni selama 38 minggu dalam perutku..ya Allah, syukur yang tak terhingga. Emas,duit berjuta-juta pun takkan dapat tunjukkan betapa berharganya anak ni...
Tiba-tiba aku feeling-feeling sebak...Arghhh..takmo takmo!!!

Ok, stop bout new year entry... Aku nak cerciter ni..exceli aku baru kua ngan my Encik Hubby and my comel Aiman. Saje jer nak jalan-jalan, disamping itu menyempat aku hasut my hubby singgah kedai baju. Nak carik belt lah...belt yang sedia ada sudah mau rosak. So, bila dah singgah ke tempat macam tu, aku pun mulalah tergoda dengan hasutan-hasutan baju-baju and seluar..(ceh, macam boleh berkata-kata bendatu semua..hihiii) Time aku tengah belek satu seluar jeans ni, my Encik Hubby bagitau.."yang, adik iyak" ALAMAK!!!! pampers tak bawak nih..so terpaksalah aku extend beli seluar jeans tu..huhuuuu..
Oh Aiman.......

tengoklah, menyempat aje nak snap pic kan kan kan!!!!

tak kesahlah Aiman bucuk..Ummi nak kiss Aiman banyak-banyak..

Bucuk-bucuk pun sempat jugak nak xpose ye..hihi...

Sepanjang kat jalan tu, memang tak pasang air cond..Lucu tau...My Encik Hubby sempat cakap ape tau..nasib bek adek iyak, kalau tak ada yang dah tido dengan seluar jeans baru..uhuk!! tersedak sekejap..tapi sempat aku hadiahkan satu cubitan kat pipi my hubby..ooooo...taktik kotor ni..hehehehe..
Tak apa, esok masih ada...aku pun sempat pesan kat untie yang jual simpankan seluar tu untuk aku..hehehe. Terbayang-bayang aku dibuatnya.. Kiranya tu dah termasuk azam baru aku tu untuk dapatkan seluar tu..kih kih kih...... bijak bebenorrr!!!!
Oklah, nak tito... Esok akan bermula satu kehidupan yang baru..cewah! Mudah-mudahan esok lebih baik dari hari ni..amiiiin ya robbal alamin... bui bui bui korang...nite
p/s : pic agak tak cun coz snap kat dalam gelap...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan