Jumaat, 13 April 2012

Kenangan Itu Memang Indah......


Pejam celik pejam celik dah 7 bulan Muhammad Aiman Darwisy... cepatnya nak... macam baru semalam ummi masuk hospital, menunggu bila anak ummi yang ada dlm perut ni keluar ke dunia. Menahan rasa sedih bila anak ummi ditahan dalam wad baby. Menangis setiap malam bila nurse bagitau kat ummi and daddy yang anak ummi belum boleh balik sebab masih kena kuning.

Sekarang....








Sudah pandai senyum, ketawa bila kena usik, menangis bila Ummi tinggal ke dapur... pantang tengok orang makan mesti nak ikut makan jugak...


7 bulan Aiman.... Ummi rasa masa tu cepat sangat.




Tengoklah tu...
Macamanalah Ummi tak rasa rindu bila Ummi kerja. Macamanalah Ummi tak sayang sedangkan anak Ummi ni terlalu istimewa untuk Ummi..

* * * *---------------------------------<3



Ya Allah, lindungilah anakku ini setiap masa....
Jadikanlah dia anak yang soleh,anak yang bijaksana.... sesungguhnya dialah anak yang terbaik Engkau berikan kepada kami setelah 3 tahun kami menanti dengan penuh kesabaran.... Amin ya rabbal alamin.

3 ulasan:

  1. saya sayang anak saya lebih dari diri saya sendiri. Bila hati saya sedih, marah or stress...anaklah pengubat untuk semua tu. Betapa istimewanya anak itu kepada seorang ibu..Thanks Allah

    BalasPadam
  2. hehehee...thank u so much. Terkenan Lee minho time ngandung dulu. Bila kur mcm Kpop pulak

    BalasPadam