Isnin, 23 Julai 2012

I love this, u oll???

Assalamualaikum....

Selamat berpuasa untuk korang semua yg sudi menyinggah kat blog aku yg tak seberapa ni. Yelah, blog yg ntah ape-ape ni. nada mau sedey. 

Orait, cepat sungguh masa berlalu, pejam celik dah masuk hari yg ke-3. So setakat ni macamana dengan puasa korang? masih cukupkah? 
sudah rongakkah???

Sebenarnya aku nak tunjukkan kat orang apa yg aku beli semalam

taraa....




  
perghh,,, sekali tiga-tiga aku cekau daaa... 
ni dah bukan ulat buku dah ni, dah tahap ulat gonggok dah...hak hak hak
  Sebenarnya niat aku juz nak tengok-tengok kat kedai tu dah kuar EH! yang baru ke belum, but takde lg. And than yang ada nilah majalah ni, aku apa lagi, bagaikan tak cukup dua tangan cepat-cepat sapu majalah-majalah ni.
Tamak betul!



HIJABISTA yang always vouge. Dian Pelangi mariii!!!
 Hangpa tengok make up dia tu, law wat make up raya gerenti mak n mak mertuaku tak kenal aku lagi..oooohh tidak!!




INTREND yang always trendy * love this* 
Eja very beautiful and still young <3



 DARA - okey, yang ni aku malu-malu kucing sikit ye tuan-tuan dan puan. Bukan apa, sudah emak orang masih lg beli majalah ni. Tapi bila dipikir-pikir balik, klu aku tak beli, takde untunglah diorang..hak hak hak *pandailah engkau ye!!! *



So, cepat-cepatlah korang dapatkan majalah ni. Best and Terbaik.. 
Dahlah, aku nak masak berbuka ni. Haiii..apelah yang best ni ek???

bui bui bui...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan