Selasa, 20 November 2012

CANTIK BERSERI DENGAN DNARS SKINCARE

Assalamualaikum semua..

Sebelum saya kerja dekat tempat saya kerja sekarang, saya pernah bekerja kat tempat salun kecantikan. Dari situ, saya dapat banyak pengetahuan about jeragat,jerawat,bintik-bintik hitam dan macam-macam lagilah.

Okeylah, harini saya nak introducing tentang 1 set skincare yang sangat superBEST dan superHOT giteww!!




                                                                DNARS SKINCARE





KENAPA DNARS SKINCARE SANGAT BAGUS?

Ok, actually, skincare ni sangat smooth bila dipakai. No more pengelupasan yang menyakitkan dan hasilnya dapat dilihat dalam masa 7 hari. 
Dalam masa 7 hari, u oll dapat rasa skin jadi lebih glowing dan bila pakai foundation, korang takkan rasa kesat-kesat nak sapu kat muka korang.


Okey, ini adalah isi kandungan and functionnya yang ada set tersebut.




Ok, testimoni ini adalah dari kakak saya. Tak sampai sebulan dia pakai, kulit muka dia cerah dan bintik hitam kat muka dia berkurangan. Actually, dialah yang suggest kan kat saya tentang product ni. And, result nye memang sangat bagus.

See! after 3 weeks, jerawat kat face akan mengecut. Testimoni ni bukan fake ok, this is real dan sangat original. No more editing!

Kepada kamu si bakal pengantin yang akan melangsungkan hari bahagia dalam masa kurang sebulan dan ada masalah di muka anda, dont worry. Anda boleh mencubanya dan sekiranya kita mempunyai istiqamah yang tinggi, insyaallah, seri muka akan menyerlah secara naturally.

Sekiranya pembaca berminat, bolehlah mesej atau telefon ke nombor ini :

NAZIA NAIM           : 019-7111453
NAZILA NAIM         : 013-7102657


atau

Bolehlah PM kami di sini
&

* segala masalah insyaallah ada jalan penyelesaiannya...

6 ulasan:

  1. salam, saya nak tnya untuk permulaan perlu x untuk pkai toner? lagi satu masa beberapa hari pakai ada x tindakbalas macam mengelupas skit or x? tu normal/xsesuai dgn kulit ye? thanQ :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. ws...set yg ada tu adalah set wajib, kalau kulit tak terlalu bermasalah, pakai set yg ada pun dah ok.Tapi kalaun kulit ada masalah jeragat/jerawat yang teruk kita akan suggestkan untuk pakai toner treatment & krim kuneng...Kalau sis berminat dengan lebih detail boleh sms saya dekat no yang ada...
      ;)

      Padam
  2. Kulit muka sy ada bekas jerawat. Jerawat ada skit2.. Awk suggest yg mane ye?

    BalasPadam
  3. Ok....klu jerawT tak byk kite suggest normal/jerawat. Kalau serius sms saya dekat no ni ye..0137102657..

    BalasPadam
  4. saya baru cuba guna produk ni.. sblm guna produk ni sy guna produk mira-q ag2000 sebab mengalami masalah kulit berminyak yang teruk, jerawat halus.. sejak kebelakangan ni kulit saya kering teramat, naik jerawat besar.. masa pergi kedai produk kosmetik, penjual tu syorkan saya produk ni, dia bagi saya set normal/jeragat, krim kuning dan toner collagen sbb saya bagi tau kulit saya bermasalah kering dan berjerawat.huhuh biler sy bc toner collagen tak leh guna utk y berjerawat..huhu mcm mana yer?

    BalasPadam
  5. kalau ada jrwt sikit2 perlu tak beli toner treatment ? atau boleh pkai toner collagen ?

    BalasPadam