Ahad, 4 November 2012

My Granpa!

Assalamualaikum...

Kami sekeluarga masih lg ikhtiar utk pulihkan condition atuk. Yelah, dengan umurnya yang makin meningkat, semakin kurang keupayaannya, makin bermacam-macam penyakit yang singgah.

Hari pertama atuk masuk hospital, emak telefon. Mak bagitau atuk kena duduk dekat wad. 
Aku dah mula rasa lain je... Suara mak pun dah lain. 



Emmm...




Sebenarnya aku terkilan dgn diri aku. 
Semakin lama aku makin lupa dia... Ingat lagi dulu, dia selalu tanya aku ada duit poket ke tak. 
Takut sangat kalau aku pergi kerja tak de duit poket!

Arghh.... Air mata aku makin nak menitik!

Tak sanggup aku tengok keadaan dia sekarang yang terlantar, dengan badan yang makin kurus..









P/s : cucu-cucu atuk, sama-sama kita doa atuk sihat....
We love him very much <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan